Tuesday, April 23, 2013

KENAPA TAK UPDATE?

Assalamualaikum...
bonjour!

after nearly a month...i miss u laaa bloggie!!! peluk ketat-ketat. bahagia. (ღ˘◡˘ღ) 

gua tak suka belok-belok, so gua straight je lah.

KENAPA GUA TAK UPDATE INI BLOG?
  1. biasalah gua belajar di tempat baru jadi ke'busy'an gua untuk menyetelkan banyak benda itu adalah kemestian.
  2. bila dah start nak rasa relax, test pula queue up macam bagi patplohsatu orang anak makan bersuap. fullamak stress dia macam nak cabut otak pastu rendam dalam swimming pool yang di tabur ais.
  3. kemestian gua melayan oppa-oppa hengseng dalam variety show di masa lapang membuatkan gua tak cukup masa nak berfikir dan mencoret dalam blog ni.
  4. penambahan masa tidur ketika hari cuti memotong masa gua yang sedia pendek. biasalah bila weekdays semua assignment dengan kuiz nak kena pulun. so, bila weekends je, gua berhibernasi macam beruang kutub. topup masa tidur.
  5. kerakusan gua berjalan kehulu-kehilir mencuci mata sambil shopping turut menjadi faktor ketakcukupan masa gua untuk mengupdate blog ni.
  6. ketensionan gua memilih makanan di dataran cendekiawan UiTM SA juga salah satu sebab gua punya otak tak boleh berfungsi dengan betul. asyik makan makanan sama je, mood gua nak menulis sambil makan terbantut.
  7. PRU13 juga turut tergolong di antara sepuloh sebab gua tak update blog ni. kesibukan gua mendengar  manifesto parti politik dari penyalur manifesto tak berbayar menjadikan gua pening. hmmm. entah betoi ke tak gua tak tahu. gua tak mengundi ini tahun.
  8. kecelaruan minda akibat putus hati dek kerana cinta tak berbalas. Xperia Z, gua sayang sama lu tapi gua tak mampu, bapak lu taruk nilai mahal sangat. ceittt! kalau tak gua boleh berblogging sepanjang masa dah.
  9. ketiadaan idea nak mencoret menjadi sebab utama kenapa gua tak update ini blog. gua kekeringan idea nak mencoret-coret ni sebenarnya. nak putus urat cerebrum gua memikiaq.
  10. gua punya blog, suka hati gua laa! hikhiks!!! 
kebizian gua yang utama bizibodi. hikhiks.
SELAMAT MENGUNDI RAKYAT MESIA!

No comments:

Post a Comment