Sunday, January 20, 2013

KAU TAK COMEL LANGSUNG

Assalamualaikum...
bonjour!

memandangkan line broadband dekat ghumah baghu ni slow macam siput b*bi, banyak entry atas kepala hilang melayang terbang ke benua antartika. dulu time duduk ghumah lame, laju je macam jet supersonic yang sangat hiper. may be broadband gua homesick agaknya? haha. karut. 

so, memandangkan internet slow, idea melayang, jadi, kita random talk je lah. mengarut pun kool ape. I'm expert in talking gibberish ni. haha. -____-"

nak makan budak! makan budak! makan budak!
hari tu kan, ada sorang budak perempuan ni. serious annoying. aku tak tahu lah umur dia berapa tahun tapi kalau tengok may be dalam 5-8 tahun kut. tak pasti. mesti korang kata 'alaah dengan budak pun kau nak bergaduh tuniey'. heyy...jangan buat keputusan melulu. uolls tak tahu cerita sebenar. try put ur feet in my shoes laa. mesti uolls tak boleh tahan punya...sebab kasut iolls size 36/4. sangat kecik maa. kalau same size tu. korang memang ohsem! serious.  

budak ni time aku lalu depan ward, dia boleh sepak kaki aku. sungguh kau tak comel! kalau tak sengaja may be aku boleh maafkan tapi bila aku pandang dia, senyuman aku yang sweet gitu di balas dengan jelingan. what's ur problem budak? tapi aku try sabar memandangkan baru sekali dia buat. kalau tak, lama dah aku flying kick. gangster sangat. then, time aku duduk kat kerusi ruang menunggu, dia datang lagi. dia main jeling-jeling mata dengan aku. nak kata aku ada buat salah. bila masa? we're just totally strangers. tak pernah kenal pun. geezz...vudak ni vuat aku vase vendidih. vengang. time dia lalu lalang dok ngusik orang, aku tak pula nampak parents dia. entah mana lah. kalau ye pun sibuk, sila-silalah kawal anak anda. ini tak, biar je budak tu kacau orang. and please teach ur child how to respect others especially me. budak-budak spesis macam ni sangat tak adorable. 

hari tu, aku ada kata nak diet kan? sila gelak dengan rakus! may be diet and me can't get along and never get  along.  kitorang memang tak boleh jadi kawan. it seems that I can't break up with my true lover, food. haha. mak masak sedap tiap-tiap hari. bilik aku pula dekat dengan dapur. bau dia fullamak! kembang kempis hidung aku di buatnya. damn. sangat tak ohsem. haha

dah penat mengarut panjang. till then, au revoir! xoxoD...

No comments:

Post a Comment