Friday, May 31, 2013

KERANA KAU TEKAK

Assalamualaikum...
bonjour!

cempedak goreng.
ku kejar tapi tak dapat.

choii!! asal ngidam tak kena masa ni tekak. ang tahu tak ni bukan musim cempedak? aku cari ulu mana pun tak dapat. ang jangan seksa jiwa raga aku boleh tak? ang pikiaq sepanjang tahun musim cempedak ke? ace ang ngidam pisang goreng ke, ubi goreng ke, tak pun keledek goreng...kompem dapat. nampaknya telan air liur je lah aku. terima kasih fynaz sebab cerita fasal cempedak goreng sampai tekak aku di zalimi tak kena timing.( >.<")

dulu time tekak rasa nak makan rojak buah, semua ceruk aku cari. haa..si pesalah nya, roommate sendiri, terima kasih sejuta kali kepada bebe sebab cerita fasal rojak mak bie sampai tekak aku tetiba gatal nak makan rojak buah. merata aku cari sampai satu malam tu aku jumpa dekat dataran cendikiawan dalam U. bapok tak sedap. dah lah mahal plak tu. belum kira dia punya buah potong beso-beso macam nak bagi gajah makan. duarious aku annoyed time tu. last-last tekak aku mogok jugak nak makan rojak. tak puas boh.

penamat cerita tekak dengan rojak bila aku keluar dengan joyah-joyah yang aku sebut tadi, si fynaz dengan si bebe. biasalah kalau dah namanya cuti, mana nak lekat dalam U. mampuihh lah assignment selambak atas meja. boleh gilo kalau asyik ngadap buku. korang pun sama kan? ke aku sorang je? tak kan? hehhehee... so kitorang jalan-jalan dekat tasik seksyen 2, alah sebelah kompleks PKNS tu. motif kitorang ialah nak membuangkan masa yang ada. e'ehh. bukan buang tapi meluangkan. para saintis kata ngadap benda hijau ni bagus untuk mata kan? haaa...tu motif kitorang sebenarnya. #apa haram jadah kau merepek ni wani? (ರ_ರ")

tetiba nampak ada mak cik jual rojak. sedap boh. sayang sama mak cik! tigarious. kerana mak cik penyeksaan jiwa raga rohani jasmani yang di zalimi tekak tamat. jyeahhh! happy ending? tak kot.

okay. gambar ni dah lapuk. entri ni pun lapuk jugak kut. tapi ape aku kesah. ✌.ʕʘ‿ʘʔ.✌











 



















till then, au revoir! xoxoD...

p/s; mak cik titew dah tolong promote rojak buah mak cik! lain kali boleh bagi free yea...#buat muka comel skett. (。◕‿◕。)


No comments:

Post a Comment